web tarayıcı

haber 7

17 Eylül 2009 Perşembe

msn live hatası

selamlar benim anladığım kadarıyla bu hata cesitli sebeblerden olabiliyor, o yuzden kimse çözüm konusunda hem fikir değil. ben de sorunun kaynagını daha iyi anlayabilmek için combofix'i indirdim. içindeki acıklamada Amvo.exe virüsünün sebeb olduğunu, bunun yanı sıra pcdeki gizli dosyaların da görünmesini engellediğini okudum. combofix'i çalıştırmadan önce bu durumu kontrol ettim ve evet arkadas haklı. sonra combofix'i çalıştırdım. sorun hallolmuş görünüyordu. fakat bende şöyle bir sorun var, bilgisayara restart yaptıktan sonra msn acılsa dahi gizli klasörler yine görünmüyor. fakat restart yapmadan kontrol edersem görünüyor. acaba ben mi bir şeyi yanlış yaptım? konu hakkında bilgisi olan var mı?
2 saat sonra gelen edit :)
yukarıda bahsettiğim durum içime sinmeyince biraz daha araştırdım.
http://www.mygeekside.com/downloads/2007/12/kill_amvo_virus_usb_en.vbs
adresinden indireceğiniz script sayesinde c-d-e-f-g dahil tüm diskleri çok kısa bir süre içerisinde temizledim. gizli klasörler görünür hale geldi. gizli hale gelince disklerde ne kadar trojan, truva atı vs varsa temizleyebildim. sorununuzu mutlaka çözer demiyorum ama bendeki sorunu bu sekilde tamamen hallettim. bu illetin flashdiskten bulaştığını düşünürsek bu script ile tarama yaparken flashdiskin de takılı olmasına dikkat edin. ayrıca sorunu halledene kadar mutlaka tüm disklerdeki sistem geri yüklemeyi kapatın.
benim bu olaydan edindiğim tecrübe ise biraz manidar, ne siz flashdiskinizi baskasının seyine sokun, ne de bi baskasının flashdiskini kendi seyinize sokun. :P:P:P </DIV>

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi